Akmercan Şirketler Grubu, son yıllarda gösterdiği büyümeden kaynaklanan ihtiyaçlarının
karşılanması ve hizmet kalitesinin daha üst seviyelere taşınması hedefine yönelik
olarak şirket merkezini 2010 yılında Akmercan Plaza’ya taşımıştır.
Kurumsal gelişim ve değişim için start veren Akmercan, bünyesinde istihdam ettiği
personelin yeterli bilgi, birikim ve eğitime sahip olmaları yönünde 100 kişilik
eğitim salonu, toplantı salonları, kütüphane odası, bilgi işlem odası ve çağdaş
eğitim ekipmanları ile donatan Akmercan hizmet içi eğitime gereken önemi vermektedir.
Akmercan bu başlık altında periyodik olarak beyaz yakalı personeline mesleki gelişim
eğitimleri, mavi yakalı personeline ise mesleki yeterlilik eğitimleri sunmakta olup
bu eğitimleri ilgili sertigfikalar ile sonuçlandırmaktadır.
Akmercan altyapı ve belgelendirmeleri, ülkemizdeki ilgili tüm mevzuat doğrultusunda
günün gerekli ve faydalı değişikliklerine uygun olarak güncellenmektedir.
TS 13354,
TS 12524, TS 12257, TS 12652, TS 13111, ISO 9001:2008 ISO 14001:2004, TÜRSAB, K1
ve B2 Akmercan Şirketler Grubu’nun sahip olduğu belgelerden bazılarıdır.
Çalışanlarına yönelik olarak belirli plan ve programlar dahilinde sosyal aktivitelere
de gereken önemi veren Akmercan, büyüme ve gelişmeyi hedefleyen geleceğe yönelik
hedefleri yanında personel mutluluk ve verimini de ön planda tutmaktadır.
Tüm hizmet ve üretim faaliyetlerinde teknik emniyet, iş güvenliği ve çevreye olan
duyarlılığı son derece titizlikle işleyen Akmercan Şirketler Grubu emin adımlarla
yoluna devam edecektir.
Kalite Belgelerimiz